Friday 18 November 2011

Радості



Наше сонце світить і ... гріє!!! +13!!! Не зрозуміло, який сезон! Зі мною коїться однозначно щось позитивне. Я маю шалене бажання готувати і втілюю це, поки є така можливість. Як трапляється, то фотографую свої смачності і дуже з цього радію. Раніше точно такого не було! Вранці відчинила вікно, а там така краса -виноград - єдине, що справді нагадує про оcінь. А ще подивована і щаслива, бо отримую перші вітальні листівочки. Мої хороші British Heart Foundation вже привітали мене із наступаючим 2012 роком :) Ось така нині несподівана і хороша п'ятниця. Щастя і радості усім моїм друзям.

2 comments:

  1. Дійсно, хороша пя"тниця :) А я в цю п"ятницю отримала посилочку від колєжанки з Бостона ( США), посилочка поштою прийшла з Одеси. Її так передали мені. Осінні приємності :) Але в нас не +13 С.

    ReplyDelete
  2. Дякую і радію вашим приємностям :)

    ReplyDelete